EOS

Idag hade jag tänktgöra en review på eos!  
 
Såhär beskriver eos sina läpp balsam: Innovativ design för smart applicering på läpparna – sund läppbalsam som gör läpparna mjuka och glansiga på naturlig väg!

För att dina läppar ska se välvårdade och sunda ut har eos tagit fram ett läppbalsam som är 95 % ekologisk och 100 % naturlig - helt fri från petrolatum och parabener. Fullpackad med antioxidantrik vitamin E, lindrande sheasmör och jojobaolja. 
 
Finns att köpa på KICKS för 89kr. 
 
Vad jag tycker: Själv tycker jag att förpackningarna är så söta, att både ha med sig i sin väska och även som prydnad på sminkbordet. Produkten känns väldigt mjuk och behaglig på läpparna, men tyvärr fungerar den inte på mina läppar då de blir torra och lite fnasiga efter ett tag. Eos finns i alla möjliga lukter, min favorit är "summer fruit". 
 
Eos får 3 av 5 poäng av mig, pga produkten fungererar inte på mina läppar, men förpackningarna är otroligt söta och smidiga att ha med sig. Även är de väldigt lätt applicicerade, ett stort plus är också att det är en helt naturlig produkt. 
 
 
 
Smink & skönhet | |
#1 - - Junitjej :

Jag älskar eos!

Svar: Vad roligt att de fungerar för dig! :)
ellenbyfashion

Upp