helt meningslös fakta om mig

- Jag älskar att köpa jackor! Det är något med jackor, det finns så himla många olika fina modeller som jag vill ha.
 
- Om jag fick välja en kaka jag skulle ätit resten av livet, så hade jag valt ballerina kakor. 
 
- Jag klarar inte va att dricka bravo juice, de är för starka i smaken enligt mig. Måste blanda ut de med vatten, haha!
 
- Jag går hellre till doktorn än till tandläkaren.
 
- Jag hatar att kolla på skräckfilm, blir livrädd haha! 
 
- Att resa är något utav det bästa som finns enligt mig.
i central park, New York.
 
- Jag älskar disney filmer, min favorit är antingen frozen eller trassel! 
 
- Jag knäpper av minst 5 bilder per dag, antingen med mobil, ipad eller kamera! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om mig | |
#1 - - Emma Elisabedt:

Frozen och trassel är bästa filmerna!! gillar dock frozen mer, har sätt den utan överdrift 12 gånger, 3 gånger på svenska och resten på engelska, den fungerar lite som terapi film när man mår lite dåligt. Det är bara att mysa ner sig med en varm kopp te och sätta den på repeat! Hoppas du inte tror jag är allt för galen nu hehe

Svar: Älskar den med, den känns så mysig på något sätt! :) Haha nejdå! Kram!
ellenbyfashion

Upp